Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Основными условиями для возврата или обмена являются: сохранность упаковки, надлежащий вид товара и документ о покупке (чек, накладная). ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) споживачами (покупцями) Непродовольчі товари: 21. Білизна натільна. 22. Білизна постільна. 23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.